Kredi Kartı ile Ödeme Mevcuttur. tel0532 209 03 03 tel0216 383 35 35

Güngören Ofis Taşıma

WhatsApp Image 2022-07-03 at 10.41.34Ofis Taşıma Şirketleri

Kayaoğlu Ofis Taşıma Şirketleri Arasında Lider Konumdadır.

Kayaoğlu nakliyat ofis taşıma şirketleri arasında yer almaktadır. Ana hizmet kalemlerinden biri olan ofis nakliyat hizmetimizi gerçekleştirirken müşterimiz tarafından iletilen iş programına tam uyum sağlayarak zamanında nakliyat hizmetimizi yerine getiririz.

Kayaoğlu Nakliyat olarak her büyüklükteki işletmeler için geniş araç filomuz ve firmamıza ait asansörlü nakliyat aracımız bulunmaktadır. İş yeri büyüklüğüne göre de yeterli personel kadromuz bulunmaktadır.

Ofis taşıma şirketlerinden beklenen en öncelikli işlem zaman planına uyulması ve anlaşma sağlanan hizmetin eksiksiz sunulmasıdır. Günümüzde ofis taşıma şirketlerinin birçoğu gerekli yetki belgelerine sahip olmadığı gibi müşteri eşyalarının zarar görmesi, çalınması gibi durumlarla da bir sorumluluk kabul etmemektedir.

Kayaoğlu nakliyat olarak ofis taşıma şirketlerinin verdiği hizmetleri analiz eder, sikayetvar.com gibi sitelerdeki şikayetleri kontrol ederek aynı sorunların yaşanmaması için gerekli tedbirleri alırız. Firmamızın şikayet platformlarında hiçbir şikayet kaydı bulunmamaktadır. Ofis taşıma hizmetlerinde bu kaliteli yakalamamızın bir nedeni de ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti ve Şikayetleri Yönetim Sistemi standartına sahip olmamızdandır. Firmamız ISO 10002 gerekliliklerini yerine getirerek sıfır müşteri şikayeti ilkesine göre hizmet vermektedir.

Kayaoğlu Ofis Nakliyesi

Kayaoğlu Nakliyat ofis nakliyesini müşteri memnuniyeti ilkesini dikkate alarak yerine getirir. Müşterimizin ofisinde bulunan tüm eşyalar özel havalandırma kanallı naylonlara sarılarak güzel bir şekilde paketlenir. Tüm elektronik eşyalar zarar görme ihtimaline karşı ayrı bir alanda paketlemesi yapılarak nakliyesi de buna göre organize edilir. Elektronik eşyalar ile mobilya gibi eşyalar yan yana taşınmaz. Tüm eşyaların zarar görme ihtimaline karşı da sigortalı taşımacılık hizmetimiz bulunmaktadır. Özellikle uzun süreli yollarda müşterimize sunduğumuz sigortalı taşımacılık hizmetimiz ile olası trafik kazalarında yaşanabilecek zararlara karşı müşterimizin eşyaları koruma altına alınmış olur. Bakıldığında ofis nakliyesi sürecinin başından sonuna kadar, Kayaoğlu Nakliyat olarak müşterimizin tüm eşyalarını kaliteli hizmet sağlayarak yerine ulaştırırız.

Ofis nakliyesi planlanırken eşyaların durumu, hangi bölgeden nereye taşınacağı, iki nokta arasındaki mesafe, uzman personel sayısı önemli kriterlerdir. Kayaoğlu Nakliyat ofis nakliyesinin kusursuz gerçekleşmesi için tüm ekipman ve kaynağa sahiptir.

Kayaoğlu ofis taşıma firmaları arasında yer almaktadır. Müşterilerimiz arama yaptıklarında karşılarına birçok ofis taşıma firması gelmektedir. Burada taşınacak eşyanın fiyatından çok hizmetin kaliteli olması ilk sorgulanması gereken unsurlardan biridir. Bu nedenle ofis taşıma firması tercih ederken nelere dikkat edilmesi gerektiğini aşağıda bilgilerinize sunarız.

  • Ofis taşıma firmasının Vergi Levhası olması gerekmektedir.
  • Ofis taşıma firmasının K3 Yetki Belgesi olması gerekmektedir.
  • Ofis taşıma firmasının yapılacak hizmete dair sözleşme yapması gerekmektedir. Bu sözleşmede müşteri mağduriyetlerinin önüne geçilmesi için müşteri tarafından talep edilen her türlü madde yer almalıdır.
  • Ofis taşıma firmasının araç filosu hakkında bilgi alınmalı gerekirse yerinde görülmelidir.
  • Ofis taşıma firması personelinin sigortalı çalıştırıldığını gösterir sigorta evrakları sorgulanmalıdır.
  • Ofis taşıma firmasının TSE ISO belgeleri olup olmadığı kontrol edilmelidir. Türk Standartları Enstitüsüne göre süreçleri uygulayan firmalar nakliyat süreçlerinde müşteri memnuniyetini gözetir.

Bakıldığında ofis taşıma firmasının yerine getirmesi gereken birçok sorumluluğu bulunmaktadır. Bunları sağlayan firmaların hizmetleri diğer firmalara göre daha kalitelidir. Kayaoğlu nakliyat da tüm bu gereksinimlere sahip profesyonel nakliyat firmasıdır.

WhatsApp Image 2022-07-03 at 10.41.37Ofis taşıma nakliyat

Ofis taşıma süreçlerinde en dikkat edilmesi gereken nakliyat sürecidir. Özellikle şehirlerarası ofis nakliyat hizmeti talep eden müşterilerimizin çok daha dikkatli olması gerektiğini belirtmek istiyoruz. Kaliteli hizmet vermeyen firmalar maalesef birçok müşteri mağduriyetine yol açmaktadır. En başta ofis taşıma işlemini gerçekleştirecek olan nakliyat aracının bakımı yapılmamışsa uzun yollarda maalesef araçlar arızalanmakta ve ciddi bir şekilde zaman kayıpları yaşanmaktadır.

Kayaoğlu Nakliyat olarak araç filomuz tüm müşterilerimiz için yeterli seviyededir. Tüm araçlarımızın bakımları yapılmaktadır. Uzun yol şehirlerarası nakliyat işinde mutlaka araçlarımızın bakımları kontrol edilir ve uzun yola bu şekilde çıkılır.

Şehiriçi ofis taşıma nakliyat hizmetinde ise yetki belgesi olmayan firmalar hizmet vermekte yine polis kontrolüne takılarak gereksiz beklemeler yaşanmaktadır.

Ofis nakliyat hizmetinde tüm belgeleri ile yeterli, uzman kadrosu ve geniş araç filosu ile tercihiniz Kayaoğlu Nakliyat olsun, ofis taşıma süreciniz de temiz nakliyat olarak gerçekleşsin.

Kayaoğlu Nakliyat için temiz nakliyat demek müşteri memnuniyetinin sağlandığı bir nakliyat sürecidir. Temiz nakliyat sürecini kusursuz işleten firmamız sonuç odaklı çalışır. Müşteri memnuniyetinin kusursuz olarak gerçekleştirdiği temiz nakliyat hizmetimiz ile müşterilerimiz mükemmel bir nakliyat sürecine şahit olur.

Ev Ofis Taşıma

Kayaoğlu Nakliyat ofis taşımacılığının yanı sıra ev taşıma hizmetlerini de yerine getirmektedir. Ev ofis taşıma hizmeti talep eden tüm müşterilerimize anahtar teslim nakliyat hizmeti sunuyoruz. Bu hizmetin başından sonuna kadar tüm süreçleri ISO 9001 Kalite yönetim sistemi standartına göre işletiyor müşteri memnuniyetine önem vererek kaliteli bir ev ofis taşıma hizmeti sunuyoruz.

İstanbul’da bütün ilçelerde ofis taşımacılığı hizmetini yerine getiriyoruz. Bunların başında Güngören ofis taşımacılığı gelmektedir. Güngören, sanayi ve esnaf sektörü açısından güçlü bir ilçemizdir. İçerisinde sanayi alanının bulunması ile birlikte birçok firmaya ev sahipliği yapmaktadır. Bu firmalar taşınma ihtiyaçları gündeme geldiğinde Güngören ilçesinde hizmet veren kurumsal güvenilir bir nakliyat firması arayışı içerisinde olurlar. Kayaoğlu nakliyat olarak Güngören ofis taşımacılığı hizmetini yukarıda saydığımız birçok başlığa uygun olarak gerçekleştirir ve müşteri memnuniyetine önem vererek yerine getiririz.

Güngören ofis taşıma hizmetini talep eden müşterilerimizin genel taleplerine baktığımızda öncelikli olarak zaman planına uyum sağlanması talep edildiği görülmektedir. Müşterimizin taşınma programı en az iş gücü kaybının yaşanacağı zaman aralıklarına göre yapılmaktadır. Böylece müşterimiz ve çalışanları yeni ofisinde iş başını zaman kaybetmeden gerçekleştirmiş olacaktır. En çok talep edilen diğer özelliklerden biri de elektronik eşyalar başta olmak üzere tüm ofis eşyalarının zarar görmeden taşınmasıdır. Kayaoğlu nakliyat olarak tüm eşyalar özel havalı naylonlar ile kaplanır, ofis eşyaları korumalı kutularımız ile düzenli bir şekilde taşınır. Elektronik eşyalar hassas bir şekilde paketlenerek araç istiflemesi ve taşınması özenle yapılır. Firmamız Güngören ofis taşımasını kaliteli hizmet anlayışı ile yerine getirerek mutlu müşteriler oluşturma ilkesini gerçekleştirmiş olur.

Kayaoğlu Nakliyat ofis tasima sirketleri arasında tercih edilen firmalardan biridir. Bu hizmeti sağlarken öncelikle TSE ISO 9001 ve TSE 10002 standartlarına göre hareket eder ve dünya üzerinde kabul görmüş ilkeleri süreçlerine uygular. Firmamız ISO 9001 ve 10002 standartlarına sahip ofis tasima sirketlerinden biridir.

Ofis taşıma hizmetimizin içerisinde yapı firmalarından satın alınan ofis büro ve eşyalarının da nakliyesini firmamız gerçekleştirmektedir. Örneğin müşterimiz bir ikea ya da koçtaş firmasından satın aldığı mobilyaları firmamız vasıtasıyla ofisine taşıtabilmektedir. Bugün baktığımızda iş programları nedeniyle bu nakliye hizmetini bu firmalar daha pahalı ve müşteri tarafından tercih edilmeyen zaman dilimlerinde gerçekleştirebilmektedir. Oysa ki Kayaoğlu Nakliyat geniş araç filosu sayesinde müşterimizin istediği tarih ve saatte ikea ya da koçtaş gibi yapı mağazasında hazır bulunarak eşyaların araca yüklenmesi ve araçtan indirilerek ofise taşınması sürecinde de hizmet vermektedir.

WhatsApp Image 2022-07-03 at 10.41.35Sonuç olarak değerlendirdiğimizde ofis taşıma olsun, işyeri nakliyat hizmeti olsun üzerinde ayrıntılı bir şekilde çalışılması, program yapılarak o nakliyat programına uyum sağlanması ve profesyonel bir ofis taşıma hizmeti sağlayarak müşteri memnuniyetinin sağlanması anlamında değer verdiğimiz bir nakliyat çözümümüzdür.

Gelin siz de ofis taşıma hizmetinde Kayaoğlu Nakliyatı tercih ederek işletmenizi güvenilir eller ile taşımanın mutluluğuna varın. Bizlere her zaman 444 39 72 nolu telefondan ulaşarak işletmeniz için en doğru fiyat teklifine hızlıca ulaşın.